Ketam Sedap

          
             satu malam tu aku mau makan ketam..tapi mmg palinnggggg la aku malas mo buka2 kulitnya...eesshh...lebih baik makan lain..walaupun mmgla mau betul jugak makan...hmm...leceh ba..tapi mak nampak aku x makan ketam...jadi dia tanya napa x makan ketam..?aku jawab..malas lah mak mo buka2 kulitnya..eshh...sempat kita rasa kenyang sebelum dapat rasa...hehehe..mak balas...ee eeehhh budak ni...sini mak bukakan...baiknya kita mak...mak bukakan kulit ketam tu..pastu isinya letak d pingganku...sampailah aku abis makan..padahal mak kita kan sdh abis makan tadi?hmm..baik tul hati mak yah...terima kasih mak...jaga aku sama adik beradik yg len...sayyyannnnggggggg kita mak..^_^..memamng ketam masakan kita jugak paling sedap,..

           alamatnya klu belajar jauh2 ni xdapatla rasa masakan kita...moga allah panjangkan umur kita..dan mendapat kebahagian d dunia dan akhirat...

Comments

Popular Posts